Daily Archives: 14 Μαΐου , 2021

… μπορούσε να έχει κανείς ευαίσθητη ψυχή, δίχως να είναι τρελός’ υπήρχαν ψυχές που ζούσαν με ψίχουλα, και πέθαιναν από μια σκληρή λέξη· | Κνούτ Χαμσουν

photo by EvAr

Αξιοσημείωτα από το βιβλίο «Η πείνα» του Κνούτ Χαμσουν

– Όσο ασήμαντο κι αν φαίνεται, είναι αυτό εδώ το μολυβάκι που απλά μ’ έκανε αυτό που είμαι στον κόσμο, αυτό το μολυβάκι, για να το πούμε έτσι, μου έδωσε τη θέση που μου αξίζει στη ζωή

– Είχα παρατηρήσει ξεκάθαρα πως όταν δεν έτρωγα, για μια αρκετά μεγάλη περίοδο, είχα την εντύπωση ότι ο εγκέφαλός μου κυλούσε αργά έξω απ το κεφάλι μου, και το άφηνε άδειο. Το κρανίο μου γινόταν ελαφρύ κι έμοιαζε ανύπαρκτο, δεν ένοιωθα το βάρος του πάνω στους ώμους μου, και όταν κοίταζα κάποιον είχα την εντύπωση ότι τα μάτια μου ήταν ακίνητα και υπερβολικά ανοιχτά. Συνεχίστε την ανάγνωση


CLUB ALPINO ITALIANO - Sez. "G. De Lorenzo" - Lagonegro (PZ)

“Nei grandi spazi della montagna, nei suoi alti silenzi, l’uomo non distratto può cogliere il senso della sua piccolezza e la dimensione infinita della sua anima"

Clio

Rivista culturale multimediale aperiodica

Bagatelle

Quisquilie, bagatelle, pinzillacchere...

Poems For Bulletin Boards

Ellen Grace Olinger

Elwood Writers

Every second Tuesday since 2007

Literary Revelations

Independent Publisher of Poetry and Prose

Jolie Fiole & Beau Flacon

Ensemble pour la liberté... à Le Plan, Cazères - 31220