Daily Archives: 19 Μαΐου , 2023

Δεν είναι αρκετό ν’ ανατρέψεις μιαν όμορφη ιδέα, πρέπει να την αντικαταστήσεις, κιόλας, με μιαν άλλην, όχι λιγότερο όμορφη. | Φ. Ντοστογιέφσκυ

photo by EvAr

Αξιοσημείωτα από το βιβλίο «Ο Έφηβος» του Φ. Ντοστογιέφσκυ

– Είχα έρθει στην Πετρούπολη για να μισήσω, αποκλειστικά για να μισήσω κ’ αισθανόμουν κιόλας πώς άρχιζα ν’ αγαπώ. «Αναρωτιέμαι άν η αράχνη, μπορεί να μισήσει εκείνη τη μύγα που παραμονεύει και τη βουτά. Αγαπημένη μύγα! Μου φαίνεται πως αγαπά κανείς το θύμα του· τουλάχιστον μπορεί να το αγαπά. Έτσι εγώ, αγαπώ λοιπόν, την εχθρά μου: είμαι φοβερά ευχαριστημένος που είναι τόσο όμορφη.

Η σκέψη σας, όσο κακή κι’ αν είναι, εφ’ όσον είναι δική σας, πάντοτε είναι βαθύτερη. Από τη στιγμή που θα την εκφράσετε θα πάρει κάτι το γελοίο και το απατηλό. Ο Βερσίλωφ μου είπε πως το αντίθετο δε συμβαίνει παρά μόνο στους κακούς ανθρώπους. Αυτοί δεν κάνουν άλλο από το να υποκρίνονται, πράμα που τους είναι εύκολο’ εγώ, προσπαθώ να γράψω όλην την αλήθεια: κι’ αυτό ‘ναι φοβερά δύσκολο. Συνεχίστε την ανάγνωση


The "Shaolin" of the scissors

Hairsalon daily "battles"and deep meanings.

Katerina Dimopoulou

Writer - Copy editor

ThinkAlternative

Views, Opinions, Suggestions

The Fairy Blog

by Sophy Dokou

Calinicos Era gathering

A vision for an extra ordinary need of humanity to produce again great investors who dedicated reduce worlds problems with their ideas

Το site των φοιτητών

Education - Opportunities - Life