Daily Archives: 23 Μαρτίου , 2024

ΔΙΑΣΠΑΡΤΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ του Βασίλι Μποροντίν

white_flower_garifalo

ΔΙΑΣΠΑΡΤΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ
του Βασίλι Μποροντίν

(μτφρ: Ξένια Καλαϊτζίδου)

όταν αγαπάς, το στήθος διαρκώς πονάει στη μέση όσο κρατάει ο χωρισμός και δεν πονάει κατά τη συνάντηση
αυτό δεν έχει σημασία
πρέπει να αγοράσω στο κατάστημα “Ακόρντο” τη φλογέρα με πλήκτρα, το όργανο των τραγουδιστών της Τζαμάικα
αυτό δεν έχει νόημα
πρέπει να αναποδογυρίσω το μυαλό μου, να θυμηθώ ότι δεν ήταν ο Συμεών ο Νέος Θεολόγος, αλλά ο ίδιος ο Ιωάννης ο Δαμασκηνός εκείνος που είπε:
«κλίνη ταύτη τάφος μου εστί*»
πρέπει να ακυρώσω το μυαλό και να ψηλαφίσω τριγύρω και τον ευτυχισμένο, και τον κλαίγοντα εχθρό, την πατρίδα
που στα δέντρα της, στα χέρια-νύχια τους
μαζεύτηκε η βροχή
κι η βροντή από καιρό πέρασε, λες και κουβάλησε τον εαυτό της
στο δικό της τάφο
όμως σύντομα θα πεταχτεί έξω: «όλα επέστρεψαν
κι εγώ επέστρεψα,
είμαι η μεγάλη κρίση, θα σας ελέγξω και
θα σας σώσω»

 

*η φράση αυτή υπάρχει στην απόδοση της Ευχής Γ’ του Αγίου Ιωάννη του Δαμασκηνού στα εκκλησιαστικά σλάβικα  ως εξής: «Εύσπλαχνε και πολυέλεε Κύριε ο Θεός μου, μηδέ κλίνη ταύτη τάφος μου εστί;»

πηγή: https://1-2.gr/


The "Shaolin" of the scissors

Hairsalon daily "battles"and deep meanings.

Katerina Dimopoulou

Writer - Copy editor

ThinkAlternative

Views, Opinions, Suggestions

The Fairy Blog

by Sophy Dokou

Calinicos Era gathering

A vision for an extra ordinary need of humanity to produce again great investors who dedicated reduce worlds problems with their ideas

Το site των φοιτητών

Education - Opportunities - Life