«…η περιουσία δεν κάνει τον άνθρωπο, αλλά ο άνθρωπος την περιουσία. Μπορεί κάποιος να μην έχει τίποτα, αλλά αν έχει καλοσύνη, κατανόηση και φιλευσπλαχνία είναι πλουσιότερος …» | Ντολόρες Κάννον

Αθήνα, Οκτώβριος 2018

Αξιοσημείωτα του βιβλίου «Ο Ιησούς και οι Εσσαίοι» της Ντολόρες Κάννον

Έχετε ένα σώμα, αλλά δεν είστε ένα σώμα.

– Εκείνη φαινόταν να είναι σαν μια πολύ παλιά ψυχή μέσα σε ένα απατηλά νεαρό σώμα. Μερικές φορές αναρωτιόμουν αν και κάποιος άλλος είχε την ίδια εντύπωση με εμένα.

– «Εγώ κοιτάζω τη φύση και βρίσκω την ομορφιά σ’ αυτήν. Γιατί να κοιτάζεις μια κακή απομίμηση, όταν υπάρχει μπροστά σου το αληθινό; Κατανοώ την ομορφιά και την ανάγκη για δημιουργία, αλλά δεν μπορείς άραγε να δημιουργήσεις πολύ σημαντικότερα πράγματα; Οι ζωγραφιές είναι πολύ όμορφες».

– Είναι το κύπελλο του αίματος της ζωής. Είναι το μοίρασμα ζωής μεταξύ όλων. Το κρασί αντιπροσωπεύει το αίμα που μοιράζεται ανάμεσα σε όλους.

Πώς μπορεί ένα ζώο να γίνει φίλος; Δεν κάνει νοήμονες συζητήσεις.

– Δεν νομίζω πως θα μπορούσε να έχει κάποιος μια δική του γάτα. Αυτό είναι περίεργο. Γιατί θα ‘πρεπε να έχει κανείς κάτι σαν κατοικίδιο ζώο, το οποίο τρώει νεκρά ζώα; Δεν θα ήθελα κάτι τέτοιο να ζει μαζί μου. Όλα τους έχουν σκουλήκια. Αυτό δεν είναι καλό τα σκουλήκια μεταφέρουν αρρώστιες. Χρησιμοποιούμε θειάφι για να τα κρατάμε μακριά.

– Ο Θεός δημιούργησε δύο μορφές αρσενικό και θηλυκό, για να συμπληρώνει ο ένας τον άλλο, και όχι να βρίσκεται ο ένας πιο πάνω ή πιο κάτω από τον άλλο.

– Λέγεται ότι κάποια στιγμή γεννιούνται δυο άτομα που έχουν πεπρωμένο να ζήσουν μαζί τη ζωή τους. Αν ο ένας δεν γεννηθεί, τότε ίσως επιλέξουν να μην βρουν άλλο ταίρι.

– Κανένας δεν πορεύεται αυτόνομα. Αν υπάρχει ανάγκη για κάτι, αυτό βρίσκεται. Τα πράγματα εκείνα που έχουν αξία είναι αυτά που τα κερδίζει κανείς. Τα πράγματα που χρειάζεται, του δίνονται.

– Όταν συμπεριφέρεσαι σε ένα άτομο όπως εσύ δεν θα ήθελες να σου συμπεριφέρονται οι άλλοι, όταν κατακρίνεις, αυτό είναι αμαρτία. Γιατί δεν είναι δικαίωμά σου να κρίνεις. Δεν έχεις βρεθεί εδώ για να κρίνεις τους άλλους, αλλά μόνο τον εαυτό σου.

– Λάθος είναι να το κρύβεις, να κοιτάξεις πώς θα παραπλανήσεις τον άλλο. Μοιχεία είναι όταν όλοι γνωρίζουν την περίπτωση και όχι εκείνος που κυρίως θίγεται. Αν το θέμα συζητηθεί και υπάρξει κάποια συμφωνία, τότε δεν είναι μοιχεία. Είναι απλώς ένας διαφορετικός τύπος μοιράσματος. Αυτό παρερμηνεύτηκε για πάρα πολλά χρόνια.

– Νομίζω πως ένα έθνος έχει ίσως πολλούς θεούς επειδή οι πολίτες δεν είναι σίγουροι για τον εαυτό τους κι έτσι δημιουργούν τους θεούς κατ’ εικόνα τους. Επομένως, αν το έθνος είναι διαβρωμένο, το ίδιο είναι και οι θεοί.

– Υπερ-ενεργοποίηση, ναι. Θα μπορούσε να υπάρξει μεγάλος κίνδυνος, αν το άτομο δεν είναι συναισθηματικά ή σωματικά ικανό να χειριστεί την ενέργεια. Μπορεί, λοιπόν, η ενεργοποίηση να είναι υπερβολική, όταν δεν υπάρχει η απαιτούμενη προσοχή. Πρέπει να την διοχετεύσεις σε άλλες περιοχές.

– Δεν λέω πως δεν πίνουν, γιατί είναι αποδεκτό να πίνει κανείς κρασί, οποιαδήποτε όμως υπερβολή είναι κακό πράγμα. Σου ληστεύει τη βούληση αν το κάνεις.

– Αν είναι ένας χώρος όπου υπάρχει πολλή ευτυχία και χαρά, θα υπάρχουν ανάλογοι κραδασμοί. Τα κτίρια μπορούν να έχουν μια δύναμη από την οποία μπορεί να παίρνει και ο άνθρωπος. Μερικές φορές αυτό συνδέεται με τον χώρο όπου χτίζονται τα κτίρια. Εάν αυτός είναι ένα σημείο όπου υπάρχει μεγάλη ενέργεια της γης, μπορεί να βοηθήσει κάποιον να ανοίξει. Αν και μπορεί να είναι επίσης επικίνδυνος για εκείνους που είναι πολύ ευαίσθητοι, πολύ ανοιχτοί. Τότε πρέπει να ασπιδωθείς ενάντια σ’αυτό.

– Είναι αποθήκες γνώσης. Το αρχείο γνώσης είναι η ίδια η πυραμίδα.Υπάρχουν και άλλες αποθήκες που περιέχουν χειρόγραφα καθ βρίσκονται αλλού. Αλλά αυτή η γνώση βρίσκεται στις ίδιες τις πυραμίδες. Δηλαδή με τον τρόπο που έχουν κατασκευαστεί και με τα μαθηματικά που χρησιμοποιήθηκαν για την κατασκευή τους.

– Γνωρίζω ότι είναι δυνατόν να χρησιμοποιήσει κανείς μουσική για να ανυψώσει πράγματα.

– Μιλούν για το αίσθημα της μεγάλης ειρήνης που βιώνεις. Ότι κοιτάζεις κάτω τον εαυτό σου και συνειδητοποιείς ότι έχεις περάσει αυτό το κατώφλι. ‘Οτι δεν ταυτίζεσαι πια με το φυσικό σου σώμα και ότι είσαι ένα ον που θα μπορούσες ολοκληρωτικά να ονομάσεις πάλι μια ψυχή, ή ένα πνεύμα. Υπάρχουν άνθρωποι που μπερδεύτηκαν (αφού πέθαναν). Τους υποδέχεται κάποιος, που ίσως θέλει να τους βοηθήσει ευγενικά να προχωρήσουν στο μονοπάτι που πρέπει να βαδίσουν. Και όλοι όσοι υπάρχουν εκεί για να βοηθήσουν, επιθυμούν το καλό σου. Δεν υπάρχει λόγος να φοβάται κανείς, γιατί δεν υπάρχει τίποτα να σε βλάψει.

«Τι γίνεται με ένα παιδί που πεθαίνει;»
«Ένα παιδί είναι πολύ κοντά μ’ αυτό που είμαστε κι εμείς στην αρχή, δηλαδή την ψυχή. Γιατί δεν έχουν χάσει εντελώς τις μνήμες του παρελθόντος. Και επομένως τα παιδιά το αποδέχονται πολύ καλά. Περισσότερο απ’ όσο οι άνθρωποι έχουν ζήσει μια εξαιρετικά μακρόχρονη ζωή. Εκείνοι δεν επιθυμούν τίποτε άλλο παρά να επιστρέψουν στον τρόπο ζωής που έκαναν πριν περάσουν στην άλλη πλευρά. Ως επί το πλείστον, ένα παιδί είναι ευκολότερο να καταλάβει. Τα παιδιά είναι πιο ανοιχτά σε σχέση με ό,τι τους συμβαίνει.

– Όταν τους λες πως έχουν κάνει κάτι ανόητο, αυτό είναι ένα από τα χειρότερα πράγματα που μπορείς να κάνεις σε ένα παιδί. Γιατί τότε νομίζουν πως οτιδήποτε κάνουν είναι ανοησία, επειδή το παιδί παίρνει πολύ στα σοβαρά αυτά που λες. Πρέπει να έχουν αυτοπεποίθηση. Εμείς λοιπόν δημιουργούμε την πίεση που τα κάνουν να κλείνονται μπροστά σε ένα σωρό πράγματα.

– Αυτός ήταν ένα βήμα πιο πέρα από τους άλλους γύρω του. Και είχε την ικανότητα να βλέπει στην καρδιά των πραγμάτων και να γνωρίζει τι ήταν το δίκαιο. Αυτός είναι ένας λόγος που ήταν γνωστός σαν Δάσκαλος.

– Υπάρχουν πολλές αποχρώσεις στη λέξη που σημαίνει «φώς». Και αν δεν ξέρεις σε ποια ατραπό ανήκει, δεν υπάρχει καμιά ανάγκη για σένα να ρωτάς. Αν ήταν σημαντικό για σένα, θα το ήξερες.

-«Ποια είναι η σημασία της λέξης «Εσσαίοι»; » «Οι άγιοι. »

Τα πάντα είναι πολύπλοκα αν εσύ τα κάνεις έτσι.

– Αδιαφορούν για τα βάσανα και ξεπερνούν τον πόνο με γενναιότητα. Θεωρούν πως, αν ο θάνατος σχετίζεται με την τιμή, είναι πολύ καλύτερος από την μακροζωία.

Ο άνθρωπος μπορεί να συνομιλήσει με τα ζώα.

– «Και να μαθαίνουμε να μην προκαλούμε, γιατί αυτό δημιουργεί περισσότερο καρδιοχτύπι, περισσότερο πόνο. Αν μπορείς απλώς να κάνεις το καλύτερο σε κάθε περίσταση και να παίρνεις τα μαθήματά σου, αυτό είναι πάρα πολύ καλό.» «Δηλαδή, να μην το αντιμάχεσαι και να πορεύεσαι.»

Μερικοί άνθρωποι που δύσμορφοι, είναι πολύ ωραίοι. Ίσως να θέλουν να βελτιώσουν τον εαυτό τους, επειδή ακριβώς έχουν κάποιο σωματικό πρόβλημα. Ίσως δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν ένα χέρι και πρέπει να αντισταθμίσουν αυτή την έλλειψη κάνοντας κάτι παραπάνω. Και όσοι καταφέρνουν κάτι τέτοιο, γίνονται ακόμα πιο όμορφοι και κατευθύνονται προς την τελειότητα περισσότερο απ’ όσο αυτοί που κάθονται και λένε: «Ώχ, τί χέρι είναι αυτό που έχω! Ωχ, βοηθήστε με, βοηθήστε με!» Καταλαβαίνεις;

– Λένε πως τα καθαρά είναι εκείνα που έχουν σχισμένη οπλή και είναι μηρυκαστικά(δίχηλα). Γιατί αν έχουν μόνο το ένα και όχι το άλλο, δεν είναι καθαρά. Τέτοιο ζώο είναι ο χοίρος, που έχει σχισμένη οπλή αλλά δεν αναμασά την τροφή, άρα είναι ακάθαρτος.

– «Εάν κάνουμε αυτό το μεγάλο έργο, μπορούμε να γίνουμε κι εμείς σαν τον Γιαχβέ, να βρούμε τον τρόπο να γίνουμε πιο σπουδαίοι, να αποκτήσουμε περισσότερη δύναμη». Αυτή ήταν, λοιπόν, η αιτία που η ικανότητα αυτή χάθηκε και προέκυψε σύγχυση. Ο Γιαχβέ απομάκρυνε αυτή την ικανότητα και οι άνθρωποι έμειναν άλαλοι αφού δεν μπορούσαν να επικοινωνήσουν με τους άλλους κατά κανέναν άλλο τρόπο, πράγμα που ήταν μια μεγάλη απώλεια. Έπειτα οι άνθρωποι έμαθαν να μιλούν με το στόμα τους χρησιμοποιώντας λέξεις. Πριν απ’ αυτό δεν υπήρχε τέτοια ανάγκη.

Το να σταματάς να μαθαίνεις, είναι σαν να πεθαίνεις.

– Δεν μπορείς να καταστρέψεις ένα σώμα και να μην έχεις τον απόηχο…για πάντα.

– Η διαφορά είναι πως, όταν οι άνθρωποι μιλούν γι’ αυτό που ονομάζεται Ατλαντίδα, δεν αντιλαμβάνονται ότι δεν υπήρχε μόνο μία, αλλά ότι υπήρχαν πολλές κυβερνήσεις, πολλές χώρες πάνω σ’ εκείνη την ήπειρο.

– Λέγεται ότι από τα τέσσερα σημεία του ορίζοντα θα φανούν μαζί εκείνα τα αστέρια, και όταν συναντηθούν, αυτό θα δηλώνει τον χρόνο της γέννησής Του».

Δεν είναι τόσο ότι θα διδαχθεί από μας, όσο το ότι θα αφυπνίσει αυτό που υπάρχει μέσα του.

– Δεν υπάρχει Κόλαση άλλη από αυτήν που δημιουργείς μόνος σου. Είναι η εικόνα που εσύ προβάλλεις, που εσύ προβλέπεις. Αυτό ήταν γνωστό ανέκαθεν. Ότι τα βάσανα συμβαίνουν κυρίως εδώ. Όταν, λοιπόν, πεθάνεις, υποφέρεις επειδή έχεις αυτή την ανάγκη ή την επιθυμία.

Κανένας δεν σε τιμωρεί, παρά μόνο ο εαυτός σου! Εσύ είσαι ο κριτής του εαυτού σου.

Ένα παιδί μπορεί να διδάξει πολλά πράγματα σε πολλούς ενήλικες. Πώς να αγαπούν, πώς να είναι ανοιχτοί, πώς να αγαπούν τους άλλους χωρίς να σκέφτονται τι θα αποκομίσουν από αυτούς.

Η αγάπη δεν διδάσκεται. Είναι κάτι που πρέπει να μεγαλώνει. Και πάλι, δεν το εξηγώ πολύ καλά. Οι μόνες απαγορεύσεις για τις οποίες μιλούσε ήταν εκείνες που αφορούν το να βλάπτει κανείς άλλους ανθρώπους και άλλα ζωντανά πλάσματα. Να βλάπτει, δηλαδή, σωματικά αλλά και νοητικά άλλα ζωντανά πλάσματα. Γνωρίζει τη δύναμη που έχει η σκέψη. Αν σκέπτεσαι κάτι πολύ έντονα, οι κραδασμοί που εκπέμπονται θα το προκαλέσουν, και αυτός το γνωρίζει αυτό. Είναι σημαντικό να μην σκέπτεσαι αρνητικά μέσα στην καρδιά σου.

– Η μετάδοση της θεραπευτικής ενέργειας… πρέπει να γίνεται αποδεκτή… Πρέπει να την δέχεται κανείς και να έχει επίσης πίστη σ’αυτήν. Επομένως η πίστη του ανθρώπου τον έκανε να γίνει πάλι υγιής.

Μιλάς για θάνατο. Δεν υπάρχει θάνατος. Υπάρχουν απλώς άλλες μορφές ύπαρξης.

– Προκαλεί επίσης έκπληξη στους παρατηρητές το γεγονός ότι η προσωπικότητα εξακολουθεί να παραμένει αμετάβλητη ή με μικρές αλλαγές μετά τον θάνατο.

– «Πού είναι τα ωραία του ρούχα;», και δεν καταλαβαίνουν ότι η περιουσία δεν κάνει τον άνθρωπο, αλλά ο άνθρωπος την περιουσία. Μπορεί κάποιος να μην έχει τίποτα, αλλά αν έχει καλοσύνη, κατανόηση και φιλεσπλαχνία είναι πλουσιότερος από εκείνον που διαθέτει μια ολόκληρη χώρα και δεν έχει κανένα από αυτά τα χαρίσματα.

– Ναι. Ήξερε από πολύ μικρή ηλικία πως θα πέθαινε. Αυτό είναι το δυσκολότερο σημείο για να το αποδεχτεί κανείς. Έστω και αν το γνώριζε αυτό, θα εξακολουθούσε να αγαπά τους ανθρώπους τόσο πολύ, ώστε να θυσιάσει τον εαυτό του γι’ αυτούς.

– Πρόκειται για τη χρησιμοποίηση των νόμων της Φύσης και του Σύμπαντος. Γνωρίζοντας αυτούς τους νόμους, μπορούσε να κάνει πράγματα που άλλοι θεωρούσαν θαύματα, αλλά που όλοι οι άνθρωποι έχουν τη δύναμη να κάνουν. Πρέπει όμως να ανοίξεις τον εαυτό σου και να γίνεις κανάλι για τη δύναμη, ώστε αυτά να μπορέσουν να πραγματοποιηθούν. Πρέπει απλώς να έχεις τη γνώση και τη βούληση να την χρησιμοποιήσεις. Εκείνος ήταν ένα πολύ καθαρό κανάλι.

– Το μάθημα της ταπείνωσης, γιατί αυτή ήταν η επιλογή του. Αυτό το ξέρουμε. Αν το εφαρμόζει κανείς, ακολουθεί την ατραπό.

– Θα του φερθούν σαν να είναι κακούργος. Και στα μάτια τους είναι, γιατί τολμά να τους κάνει να αναρωτιούνται. Τολμά να τους κάνει να κοιτάζουν μέσα τους, και γι’ αυτούς ετούτο είναι ένα μεγάλο έγκλημα. Διότι, πόσοι άνθρωποι μπορούν να κοιτάξουν μέσα στην ψυχή τους και να δουν τι υπάρχει εκεί;

Η ολότητα του είναι πάρα πολύ μεγάλη για να την καταλάβουν, κι έτσι προσπαθούν να τον περιορίσουν. Αλλά υπάρχουν και άνθρωποι που θα καταλάβουν. Ίσως όχι με την αίσθηση της γήινης ενσάρκωσης, αλλά εδώ γνωρίζουμε και μαθαίνουμε.

– Πρέπει να πληρώσεις αυτά που εσύ οφείλεις. Αν όχι σ’ αυτή τη ζωή, ίσως στην επόμενη ή, ίσως, στη μεθεπόμενη.Τελικά πρέπει να υπομείνεις όλα εκείνα που έκανες άλλους υπομείνουν εξαιτίας σου.

– Πρέπει να αμφιβάλλεις, αλλά πρέπει επίσης να έχεις πίστη. Έχει αποδειχτεί πως αυτό είναι αλήθεια. Μπορείς να εμπιστεύεσαι. Ακούγεται σαν ένα παράδοξο, αλλά στ’ αλήθεια δεν είναι…

Ο Ιησούς ήταν το τέλειο παράδειγμα για αυτό που ο καθένας έχει μέσα του και για αυτό που είναι ικανός να πετύχει. Παρ’ όλα αυτά, όμως, δεν τον κατάλαβαν. Η τελειότητά του τους τρόμαξε και τους προκάλεσε σύγχυση. Τον φοβήθηκαν γιατί ήταν διαφορετικός, και η μόνη τους λύση ήταν να τον σκοτώσουν.
Πιστεύω πως ο σκοπός της σταύρωσης ήταν για να φανεί με μια έντονη αντίθεση πώς είχε καταντήσει ο άνθρωπος, σε ποια βάθη είχε βουλιάξει. Πιστεύω πως ο Θεός πρόσφερε στους ανθρώπους μια δυνατότητα επιλογής: Μείνετε στην τωρινή σας πορεία και γίνετε ευτελή πλάσματα χωρίς συνείδηση, που σκέφτονται μόνο την εγκόσμια και παροδική ύπαρξή τους, ή προσπαθήστε να διαμορφώσετε τη ζωή σας σύμφωνα με αυτό το ωραίο παράδειγμα, και τότε θα μπορέσετε να ανυψωθείτε πάνω από το χάος του κόσμου και να πετύχετε την τελειότητα.
Ο Ιησούς είχε κατανοήσει τη λειτουργία του νου, κι έτσι δεν ήταν αναγκασμένος να υποφέρει εξαιρετικά πάνω στον σταυρό. Είχε την ικανότητα να εγκαταλείπει το σώμα του κατά βούληση, κι έτσι πέθανε συντομότερα απ’ ό,τι ήταν φυσιολογικό. Δεν είχε νόημα η παράταση του πόνου, αλλά το παράδειγμα και η αντίθεση. Με αυτή, λοιπόν, την έννοια πέθανε πράγματι για όλους τους ανθρώπους.

– ‘Όταν οι ίδιοι οι φρουροί άνοιξαν τον τάφο και διαπίστωσαν ότι το σώμα έλειπε, ήταν προφανές ότι δεν υπήρχε τρόπος να έχει αφαιρεθεί. Αυτό θα μπορούσε να έχει πραγματοποιηθεί μόνο από την άλλη πλευρά, την πνευματική. Αργότερα, όταν η μορφή του Χριστού θεάθηκε από τόσο πολλούς ανθρώπους εκείνοι έπρεπε να ξέρουν πως αυτό που έβλεπαν ήταν το μέρος εκείνο του ανθρώπου το οποίο επέζησε και που ήταν αιώνιο. Ότι το πνεύμα ήταν η αληθινή φύση του ανθρώπου και ότι υπήρχε κάτι πέρα από τη γήινη υπόσταση, στην οποία ο άνθρωπος ήταν τόσο έντονα προσκολλημένος. Ήταν υποχρεωμένοι να το πιστέψουν αυτό, επειδή το σώμα δεν ήταν δυνατόν να επιστρέψει και είχε καταστραφεί πλήρως.

by SearchingTheMeaningOfLife


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.

Meganisi Life

Έλλη Καββαδά

!mprográfika

located somewhere between "hands" and soul

concordance

για μια α-συμπτωτική χρονικότητα

Αρέσει σε %d bloggers: